Postul de televiziune Kanal D a dat lovitura în România, joi seara!

Românii au ales Kanal D, joi seara!

Astfel, potrivit datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a aflat pe primul loc în topul televiziunilor din România, la nivelul publicului din întreagă țară, în Prime Time.

Totul s-a întâmplat graţie serialului „Fiica Ambasadorului”, care a cucerit pur şi simplu inimile românilor, transmit reprezentanţii Kanal D.

Postul TV a înregistrat, joi seară, 9,5% rating și 21,2% cota de piață, pe targetul Național, conform Kantar Media România.

Minutul de aur a strâns aproape 2 milioane de români în faţa televizoarelor, pe Kanal D

Minutul de aur, atins la 22:14, a adunat în fața micului ecran aproape 2 milioane de telespectatori (1.928.000 de persoane), care urmăreau Kanal D.

Media persoanelor din întreaga ţară care au urmărit, joi seara, episodul serialului „Fiica Ambasadorului” a fost de 1.679.000.

Tot joi seară în Prime Time, între orele 20:00 şi 23:00, Kanal D a înregistrat 7,3% rating și 17,1% cota de piață, pe targetul All Urban, și 3,8% rating și 11,9% cota de piață, pe targetul Comercial, situându-se astfel pe a doua poziție în topul audiențelor.

„Fiica Ambasadorului”, serialul fenomen care a captivat românii

Serialul fenomen „Fiica Ambasadorului” este difuzat în fiecare seară, de luni până vineri, începând cu ora 20:00.

Distribuție excepțională, intrigă bine articulată, poveștile de viață în care se regăsesc milioane de oameni sunt ingredientele care fac din această producție o experiență cu totul specială, transmite Kanal D.