„În 2010 – 2011 am luat decizia să adaptăm strategia băncii la noile condiţii generate de criza financiară. Ţinta noastră nu a fost creşterea cotei de piaţă, ci să finanţăm economia. Creditele pentru dezvoltarea producţiei totalizează 140 milioane de euro”, a spus Martin. În ultimii doi ani, capitalul Emporiki Bank România a crescut cu 40 de milioane de euro, iar venitul net bancar a crescut cu 12 %, în 2011, faţă de plus 40 %, în 2010.
„2011 a fost un an foarte dificil. A trebuit să reinventăm noua bancă. Totul în viitor se va învârti în jurul costurilor, care vor trebui să fie puternic reduse. Cred că cuvântul cheie în sistemul bancar în acest moment este adaptabilitatea şi consider că trebuie creat un alt tip de relaţie cu clienţii, inclusiv prin reţelele de socializare”, a arătat preşedintele Emporiki România. Banca a lansat şi noua strategie de comunicare cu clienţii, creând un personaj tipic franţuzesc, numit Jean Jaques, care va fi imaginea băncii şi aşa-zisul purtător de cuvânt, potrivit reprezentanţilor Emporiki. Emporiki Bank România face parte din grupul francez Credit Agricole, care a înregistrat, în 2011, un profit net de 812 milioane de euro.
Sursa: Agerpres