Mulţi clienţi Hidroelectrica îşi aşteaptă facturile de luni de zile

Astfel că mulţi români aşteaptă şi acum să le vină facturile pentru curent de la Hidroelectrica, iar situaţia se pare că va reintra în normal abia în luna februarie.

Reprezentanţii companiei au subliniat totuşi că oamenii vor avea posibilitatea să achite plățile restante și în rate, însă trebuie să trimită o cerere în acest sens.

Cererea tip se poate găsi pe site-ul companiei, unde trebuie să completate datele personale, dar și informații legate de facturile pentru care se cere plata eșalonată.

Vorbim despre cel mult şase rate lunare, egale. Fiecare tranşă va fi plătită împreună cu factura curentă.

Se lucrează la o nouă aplicaţie mobilă, pentru transmiterea indexului și plata facturilor

Între timp, Hidroelectrica a implementat un nou sistem informatic de facturare şi se lucrează inclusiv la o aplicație mobilă, astfel încât clienții să își trimită indexul și să facă plățile mai ușor.

Unii clienţi ai companiei se plâng că aşteaptă facturile încă din luna iunie.

„Am sunat la un call center, este un număr dedicat, mi s- a spus că trebuie să aștept până se vor emite facturile – nu au menționat nicio dată , nici ei nu știau.

Având în vedere că este pe 3 luni de zile, va fi o factură mare”, povesteşte un client care s-a mutat la Hidroelectrica în octombrie, potrivit stirileprotv.ro.

Hidroelectrica primeşte şi acum circa o mie de noi cereri de transfer pe zi

„Facturile se transmit zilnic, sunt calupuri de zeci de mii de facturi care se transmit. În februarie, în principiu, estimăm că se intră în normalitate cu toți clienții, sperând să nu mai fie și alte modificări legislative.

Procesul de facturare a început de anul trecut – deja lucrurile se fac automatizat”, a explicat Bogdan Badea, preşedintele Hidroelectrica.

La acest moment, compania de stat, unul dintre cei mai mari producători de energie din România, furnizează electricitate către circa 500.000 de locuri de consum.

Majoritatea clienţilor noi au migrat în 2022. Şi în prezent, zi de zi, Hidroelectrica înregistrează aproximativ 1.000 de cereri de transfer, atât online, cât şi la ghişee.