Clienţii eMAG vor beneficia de un timp mai bun de răspuns în procesarea comenzilor, iar platforma va funcţiona în parametri optimi fără întreruperi.

„eMAG face eforturi pentru a asigura clienţilor săi servicii de cea mai bună calitate pe tot parcursul procesului de informare şi achiziţie. În fiecare zi, primim foarte multe comenzi şi ne-am dorit să îmbunătăţim timpul de răspuns în procesarea acestora, dar şi continuitatea operaţională”, a declarat Tudor Manea, director dezvoltare IT & Software, eMAG.

Până în prezent, eMAG opera două data centere, unul externalizat şi celălalt intern, care rulează aplicaţiile operaţionale. eMAG a decis să externalizeze centrul de date intern, care găzduieşte aplicaţiile IT pentru realizarea comenzilor, informaţiile despre stocuri şi solduri, atât pentru a reduce cheltuielile de operare, cât şi pentru a susţine extinderea operaţională a business-ului. IBM Managed Data Center a reprezentat soluţia cu cel mai ridicat nivel calitativ al serviciilor, oferind disponibilitate şi securitate la nivelul aşteptărilor eMAG.

„IBM Managed Data Center oferă clienţilor toată gama de servicii specifice unui centru de date, de la servicii de găzduire a infrastructurii clienţilor, arhitecturi hardware dedicate, servicii de continuitate a afacerii si servicii de recuperare si back-up a datelor în caz de dezastru, inclusiv servicii de comunicaţii dedicate, toate livrate pe bază de abonament lunar. Pe toată durata contractului IBM va oferi către eMAG o suită de servicii IT în cadrul unui centru de date robust, într-o manieră eficientă din punct de vedere al costurilor şi al timpului”, a precizat Dania Şelaru, Country Global Technology Services Manager, IBM Romania.