Anul 2009 a reprezentat un punct de cotitura pentru piata de training din Romania, evidentiind cine sunt principalii actori si care sunt cele mai valoroase programe.  In 2010 doar intre 3 si 5 companii vor ramane in prima liga a furnizorilor de training, zona in care se vor derula majoritatea contractelor strategice preconizate pentru anul viitor.

Luand in considerare noile realitati din piata, Human Invest, unul din liderii in domeniul serviciilor de training si consultanta, are drept obiective pentru anul 2010 obtinerea unei cote de piata de peste 50% in domeniul programelor premium de “leadership development”. Aceste obiective iau in calcul atat contractele in derulare sau semnate de Human Invest in ultimul trimestru din 2009 (in aceasta perioada implementam unul din cele mai mari programe de “leadership development” din Romania) precum si contractele care urmeaza a fi semnate in prima parte a anului viitor.

Pentru a sustine efortul Human Invest in aceasta directie reteaua noastra a fost dezvoltata in 2009 ajungand in prezent la o echipa de 6 persoane de suport si peste 20 de consultanti, facilitatori, traineri si coach-i, implicati cu totii in programele companiei din aceasta toamna.

In legatura cu 2010, Viorel Panaite, Partner Human Invest a adaugat: “Perspectivele de crestere ale Human Invest pe 2010 sunt foarte promitatoare. Criza economica elimina din piata de training jucatorii ale caror programe ofera o valoarea mica si folosesc metodologii superficiale. Vor avea acces la proiectele importante de pe piata doar cateva companii cu o pozitionare clara. In 2010, ca si in 2009, clientii vor fi mult mai atenti in ceea ce priveste modul in care isi vor cheltui bugetele de dezvoltare. Criteriile de selectie ale programelor sunt acum puternic legate de relevanta fata de prioritatile de business ale clientilor, de infrastructura de implementare propusa si de valorile consultantilor implicati, iar Human Invest a facut toti pasii necesari pentru a ne asigura ca le indeplinim cu succes. Astfel, cinci din primele 30 de companii din topul ZF pe anul 2009 “Cele mai valoroase 100 de companii”, au derulat programe sau au semnat contracte semnificative in acest an cu noi”.

Desi preturile practicate vor fi mai mici decat in 2008, media estimata a tarifelor pentru 2010, in randul companiilor din prima liga, va fi undeva in jur de 150 – 300 Eur+TVA/zi/participant (indiferent de programe).