Platforma are, conform companiei, rolul de a simplifica procesul de achiziție pentru clienți și de a monitoriza desfășurarea parteneriatelor comerciale. Portalul online va permite clienților actuali ai Oil Energy Trading (OET) să plaseze comenzi beneficiind de oferte și condiții speciale. Utilizatorii au acces la toate elementele contului, de la stadiul comenzilor, rapoarte, facturi, detalii contract, până la vizualizarea prețului într-o formă actualizată.  Conform șefului Oil Energy Trading, Remus Hirceagă, „portalul asigură transparență, rapiditate și flexibilitate, optimizând procesul de achiziție și timpul alocat în acest scop. Nu în ultimul rând, portalul va reprezenta un suport semnificativ pentru cumpărători, preluând majoritatea funcțiilor unui departament de relații cu clienții“. Cumpărătorii „spot“, cei care doresc să plaseze o singură comandă, se vor putea înregistra în cadrul portalului, prin completarea unui formular direct pe site. În urma plasării unei solicitări, aceștia primesc pe loc o ofertă personalizată. Prin intermediul portalului OET se pot tranzacţiona produse precum benzină, motorină, combustibil termic lichid, păcură ușoară și bitum rutier.
În cadrul portalului, clienții vor putea plasa comenzi de minimum 3.000 de litri, cu sau fără transport, într-un mod standardizat care, susțin oficialii OET, asigură onorarea acestora într-un interval de timp redus. Conform reprezentanților Oil Energy Trading, obiectivul companiei este acela de a deveni, până la sfârșitul anului 2017, unul dintre liderii pieței de trading de produse petroliere din România, care, conform unor estimări, se ridică la peste 5 mld. euro, iar până la sfârșitul lui 2022, din sud-estul Europei.  Principalii actori de pe piața de trading de produse petroliere sunt Oscar, Unicom, Socar, Comision Trade pentru combustibili și Tinmar, Bitholder, Transbitum, Euroactiv, Total România pentru bitum.

Estimăm că, în următorul an, un procentaj de 60%-70% din comenzile clienților noi OET vor veni prin intermediul acestei platforme, restul fiind reprezentat de clienții care solicită produsele pe cale tradițională.
Remus Hirceagă, managing director, Oil Energy Trading


Te-ar putea interesa și: