Cei care se îndoiesc şi au răspuns probabil sunt în procent de 5%, iar cei care nu văd nici o legătură între situaţia economiei elene şi cea din ţara noastră sunt 8%. Restul s-au declarat nehotărâţi.
Totodată, 68% dintre respondenţi cred că veniturile familiei lor vor veniturile familiale vor rămâne la fel, în timp ce 13% cred că veniturile le vor scădea sigur. Pesimiştii au declarat în acelaşi procent că vor creşte.
Unde îşi fac românii cumpărăturile ?
46% dintre cei intervievaţi îşi fac cumpărăturile la magazinul de cartier sau la chioşcul din apropiere. 37% plătesc tributul modernităţii cumpărând de la supermarket, hypermarket sau mall. Doar 16% au desemnat tradiţionala piaţă. După criteriul apartenenţei la mediul urban sau rural, lucrurile se prezintă astfel: jumătate dintre orăşeni (50%) merg la supermarket. Puţin peste o cincime (21%) cumpără din piaţă şi 28% rămân fideli tradiţionalului magazin de la colţul străzii. În mediul rural lucrurile se prezintă astfel: 60% preferă magazinul de cartier sau chioşcul, 27% se aprovizionează din supermarketuri şi doar 12% merg la piaţă.