„Acţiunile de astăzi sunt un pas important spre un nou Yahoo! – mai curajos, mai mic, mai profitabil şi mai bine echipat pentru a inova la fel de repede precum clienţii noştri şi cum cere industria noastră“, a spus Scott Thompson, directorul executiv al companiei. „Ţinta noastră este să ne întoarcem la obiectivul iniţial – punerea utilizatorilor şi publicitarilor înainte – şi ne-am mişcat agresiv spre atingerea acestei ţinte“.
Yahoo!, care a încheiat anul trecut cu circa 14.000 de angajaţi, a anunţat că va salva 375 mil. dolari anual prin aceste reduceri de personal. Asta va atrage după sine un cost înainte de impozitare de 125-145 mil. dolari, în trimestrul doi.
„Nu poţi să tai drumul spre creşterea veniturilor“, spune Colin Gillis de la BGC Partners. „Ceea ce vor oamenii să vadă de la Yahoo! este un plan şi asigurări pentru creşterea veniturilor“.
Yahoo! a mai spus că va da mai multe detalii când va publica rezultatele financiare ale primului trimestru, în 17 aprilie.
Concedierile vin pe fondul scăderii veniturilor Yahoo! pe o piaţă cu rivali precum Google şi Facebook, şi ca urmare a unei bătălii pe care compania o poartă cu Daniel Loeb, managerul unui fond hedge cu participaţii în cadrul companiei.
Leob, care conduce Third Point, vrea să numească patru noi directori în consiliul de administraţie al Yahoo!. Third Point, care deţine 5,8% din companie, este cel mai mare acţionar al Yahoo!.

SURSA: Reuters