Raiffeisen evolution (RE), divizia de dezvoltare imobiliară a grupului austriac Raiffeisen, a investit peste 130 mil. euro într-un mall cu o arhitectură de navă spaţială şi un concept unic de grădină şi spaţiu public pe acoperişul proiectului.

Construcţia este realizată pe şase niveluri. Primele două etaje subterane vor fi destinate parcării, restul de patru niveluri (din demisol şi până în etajul doi) găzduind zona comercială cu o suprafaţă închiriabilă de 35.000 de mp. În total, Promenada va oferi un număr de 1.300 de locuri de parcare. Noul proiect va intra în concurenţă directă cu Băneasa Shopping City, centrul comercial aflat în proprietatea omului de afaceri Gabriel Popoviciu, care până acum a dominat zona de nord a Bucureştiului.

Accesul în Promenada, atât cel pietonal, cât şi cel auto, se va putea face din ambele artere rutiere – Calea Floreasca şi strada Barbu Văcărescu.

Printre retailerii care vor deschide magazine aici se numără supermarketul Billa, Deichmann, Flanco, Germanos, Hervis, Lego, Peek & Cloppenburg , C&A, Douglas, Ecco, H&M, Il Passo, Intimissimi, Yves Rocher, MAC, Massimo Dutti, Musette, Musette Man, Sephora, Starbucks, Stradivarius, Swarovski, Zara și Zara Home, Adidas, All Shoes, Apple printr-un premium reseller, Depot 96, KFC şi McDonald’s.


Te-ar putea interesa și: