F64 Studio operează un magazin în centrul Capitalei şi un magazin online, care va genera circa 60% din vânzările acestui an, în creştere faţă de anul trecut, când ponderea vânzărilor online s-a situat la 52-53% din total.

Anul trecut, vânzările F64 au crescut cu 8%, în contextul în care piaţa românească de echipamente foto a scăzut cu peste 12%, conform studiilor de piaţă.

Marian Alecsiu a afirmat că 2016 este cel mai bun an din istoria companiei, iar scăderea vânzărilor de camere foto compacte şi 'îngheţarea' vânzărilor anumitor produse pentru care furnizorii au majorat semnificativ preţurile a fost compensată de vânzările unor produse şi branduri noi – drone, action cam-uri, de vânzările unor produse cu performanţe mai ridicate, cât şi de avansul vânzărilor online. F64 livrează săptămânal 2.000 – 3.000 de colete pentru clienţii care achiziţionează online.

În totalul vânzărilor F64, camerele foto deţin o pondere de 30%, în scădere faţă de acum doi ani, când ponderea era de circa 40%. Pe piaţa românească a camerelor foto DSLR magazinul F64 deţine o cotă de 40%.

Cele mai multe vânzări pentru F64 sunt generate de clienţii din Bucureşti – 40% din total – şi din alte oraşe mari – Cluj Napoca, Iaşi, Braşov, Timişoara, dar compania acordă multă atenţie şi altor oraşe unde există comunităţi foarte active de pasionaţi foto, chiar dacă volumul vânzărilor este mai mic.

De altfel, F64 are în continuare în plan extinderea în oraşe din provincie, prin magazine de tip showroom, fiind vizat în primul rând oraşul Cluj-Napoca.

Produsele listate pe platforma eMAG Marketplace generează circa 5% din cifra de afaceri a retailerului F64, cele mai vândute produse fiind, în pofida aşteptărilor, camerele foto compacte şi cele mai puţin performante, din gama entry.

Compania F64 Studio este deţinută de Marian Alecsiu şi Daniela Becheru.