"Participarea costă în investiţie netă o sumă de 2 cifre (în milioane de euro, aşadar zeci de milioane). Este o investiţie clar rentabilă. De multă vreme am abandonat ideea de a face calcule cu privire la rentabilitatea din F1", a afirmat Tavares. ‘Este o investiţie pe care firma o face de 34 de ani. Or, întreprinderea a câştigat 10 titluri (la constructori), ceea ce înseamnă, practic, o dată la 3 ani. Este destul de rar ca rată de succes", a continuat nr. 2 al Renault.

F1 generează, astfel, "valoare" pentru marca Renault, a subliniat Tavares. Derivările sportive ale vehiculelor de serie, cu sigla Renault sport, au "o parte de piaţă mult superioare celei a Renault pe ansamblul pieţei", potrivit lui, fiind, în acelaşi timp, "şi mai rentabilă".

În sfârşit, Renault se alege şi cu dividende tehnologice din angajamentul său în Formula 1, prin rotarea organizată a circa 25 de ingineri între divizia de sport şi divizia de vehicule de serie, a subliniat Tavares.
Sursa: Agerpres

Te-ar putea interesa și: