Apple a prezentat, miercuri, în cadrul unui eveniment organizat la San Francisco, versiuni îmbunătăţite ale produselor existente şi niciun dispozitiv nou, aşa cum sperau fanii mărcii.

Fanii produselor Apple din întreaga lume au aşteptat ziua de ieri cu sufletul la gură, în speranţa că vor face cunoştiinţă cu noi produse revoluţionare, însă majoritatea au fost dezamăgiţi de noutăţile americanilor.

Nu a fost prezentată nicio tabletă pentru internet sau o nouă versiune a Apple TV cum se zvonea, ci în schimb CEO-ul Apple, Steve Jobs, care şi-a revenit miraculos după ce a fost diagnosticat cu o boală necruţătoare şi a suferit un transplant de ficat, a prezentat noi versiuni ale produselor existente: iPod Nano, iPod clasic şi iTunes.

Noua generaţie iPod Nano va avea un ecran de 2,2 inch (5,58 cm), o cameră video, microfon şi radio FM. Acesta se va comercializa în două versiuni, una de 8 GB care va costa 150 de dolari şi alta de 16 GB care va costa cu 30 de dolari mai mult.

iPod Shuffle şi iPod Classic rămân pe piaţă

iPod Shuffle şi iPod Classic, despre care se zvonea că vor fi scoase de pe piaţă, au fost îmbunătăţite la rândul lor. iPod Shuffle va fi disponibil în mai multe culori şi capacităţi de stocare, cel mai ieftin model va costa 59 de dolari, iar cel mai scump 99 de dolari. iPod-ul clasic va avea un hard disc de 160 GB şi va costa 250 de dolari.

iPod Touch nu a primit niciun upgrade major, deşi mulţi şi-ar fi dorit ca aparatul să beneficieze de o cameră video, însă va fi comercializat la preţuri mai mici. Modelul de 8 GB va costa 200 de dolari, cel de 32 de GB 300 de dolari, în timp ce modelul de 64 de GB va fi 400 de dolari.

Noua versiune a magazinului online iTunes permite utilizatorilor navigare mai uşoară şi o previzualizare a oricărui cântec, film sau emisiune TV din Apple Store.

SURSA: Cnet.com