„După un 2011 în care Porsche a reușit să fie prima marcă auto din România care să revină la performanțele anterioare anului 2009, având un volum impresionant de vânzări, al doilea din istoria mărcii pe piața din România, 2012 se arată chiar și mai promițător”, a declarat Adrian Pascu, directorul mărcii în cadrul Porsche Inter Auto România.
Compania Dr. Ing. h.c.F. Porsche AG a încheiat prima jumătate a anului 2012 cu rezultate excelente la nivel mondial: Cele 69.171 de mașini vândute în primele șase luni au asigurat producătorului de mașini sport o creșetere a livrărilor cu 14% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. În iunie, Porsche a vândut un total de 12.699 de mașini (cu 18,9% mai mult decât în luna iunie a aceluiași an).
Bernhard Maier, membru al Consiliului de Administrație Porsche AG consideră că „Porsche a continuat să crească în prima jumătate a anului, dar nu putem să evoluăm facând abstracție de situația economică generală. Vom continua să monitorizăm îndeaproape evoluțiile economiei, în special ale economiei europene și vom lua măsuri rapide dacă este cazul. Cu toate acestea, în prezent planificăm o creștere de peste 10% pentru 2012.”
Porsche a raportat câștiguri în toate regiunile cu vânzari semnificative, în prima jumătate a anului 2012. Cu 26.024 mașini livrate, Europa a raportat o creștere de 19,7% față de perioada ianuarie – iunie 2011. Dintre acestea, 9.536 de mașini au fost vândute pe piața germană (o creștere de 20,8%). În regiunea Asia Pacific, numărul de mașini vândute a crescut cu 17%, ajungând la 23.948 mașini. Până în prezent, a doua mare piață de mașini Porsche, China, a raportat 15.274 de mașini noi livrate, o creștere de 24,5% comparativ cu aceeași perioadă a lui 2011.