Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Dispar benzinăriile Agip: MOL România achiziționează rețeaua locală de benzinării Eni

Autor: | | 0 Comentarii | 2811 Vizualizari

Grupul MOL achiziționează rețelele de benzinării Eni din Cehia, Slovacia și România, conform strategiei sale de creștere. Practic, grupul achiziționează 208 benzinării în trei țări din Europa Centrală și de Est: rețeaua totală de retail ajunge la aproximativ 2.000 de unități în 11 țări.

Grupul MOL a anunţat astăzi acordul de vânzare – cumpărare cu Eni, vizând entităţi de afaceri în Cehia, Slovacia şi Romania, inclusiv reţele de distribuţie de carburanţi (care funcţionează în prezent sub marca Agip). Acest pas contribuie într-o mare măsură la strategia Grupului MOL pentru segmentul  rafinare şi marketing (Downstream) de a spori prezenţa pe piaţă, acoperirea geografică şi numărul de clienţi. Preluarea activităţii de vânzări engros de carburanţi de la Eni, în ţările respective, este de asemenea inclusă în acest acord.

Prin această integrare, Grupul MOL vizează sinergii importante privind vânzările engros şi retail, o creştere a calităţii produselor şi serviciilor, respectiv a excelenţei operaţionale.  “Această achiziţie reprezintă un moment marcant al strategiei noastre de creştere a reţelei de benzinării în Europa Centrală şi de Est. În Cehia, vânzările medii ale staţiilor achiziţionate se situează între primele trei poziţii, într-un clasament al companiilor de retail de carburanţi. În plus, Grupul MOL va deţine a doua mare reţea de benzinării din Cehia. MOL îşi lărgeşte semnificativ acoperirea geografică în România şi face un pas înainte în ceea ce priveşte percepţia brandului în Slovacia”, a spus Lars Höglund, Senior Vice President pentru divizia de retail a Grupului MOL.

În România, achiziţia reprezintă un punct de referinţă pentru îndeplinirea strategiei Grupului MOL de a-şi creşte cota de piaţă. Prin integrarea celor 42 noi benzinării,  MOL România va ajunge la o reţea de 189 unităţi, plasate pe artere de trafic intens sau în poziţii de mare vizibilitate, sub marca MOL. Compania va continua să ofere şoferilor din România servicii de calitate, ca de exemplu programul de loialitate MultiBonus. În plus, partenerii MOL România, utilizatori ai cardurilor de carburant vor avea la dispoziţie o reţea de acceptare extinsă, în special în sudul României.

Tranzacţia vizează, printre altele, operaţiunile de vânzări engros şi preluarea gestiunii entităţilor locale. Poziţia Grupului MOL în Cehia va fi puternic susţinută prin această achiziţie: cele 125 noi benzinării, alături de cele 24 sub marca Slovnaft şi cele 125 staţii PAP Oil, vor majora cota de piaţă a  Grupului MOL la peste 10%. Vânzările medii ale reţelei nou achiziţionate reprezintă aproape dublul mediei naţionale.

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Cancan

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.