Omul de afaceri a fost prezent joi, 31 iulie, în cadrul podcastului „Picătura de business” moderat de redactorul-șef al Revistei Capital, Sorin Andreiana. Ediția integrală poate fi urmărită pe pagina de YouTube „HAI România”.
El a explicat de ce Zeph este prima agenție din România dedicată exclusiv creșterii valorii business-ului folosind instrumentele de digital marketing și parteneri profesioniști.
Zeph crește business-uri
„Noi creștem business-uri prin online, adică aducem vânzări în ecuația creșterii. Nu există creștere fără să adaugi clienți. Noi ne uităm foarte mult la bucata de performance în digital marketing. Înțelegem că nevoia business-urilor este să nu stagneze. Și noi asta vrem să transmitem brandurilor, că suntem echipa cu care poți să-ți rezolvi obiectivele de creștere.
Am avut tot felul afaceri cu care am lucrat, multe nișe de e-commerce, multe B2B-uri, multe site-uri de servicii, avocați, medici, toate și așa mai departe”, a spus Robert Trandafir.
Iar acum, în 2025, după ce a lansat Zeph, vrea să o construiască nu doar ca pe un executor de campanii, ci un partener strategic de creștere. Rolul echipei include analiza obiectivelor de business, crearea strategiei digitale și coordonarea implementării, chiar atragerea de colaboratori externi când este nevoie.
În ceea ce privește partenerii, antreprenorul spune că totul începe cu o discuție la cafea, la birou, sau oriunde, poate chiar și în online.
„Îi povestesc tot ce se poate face pornind de la business-ul lui. Iar partenerul de discuție poate să decidă dacă eu am habar sau nu despre zona respectivă. El are o nevoie și își caută un furnizor ca să poată să-l ajute cu digital marketing-ul. De obicei, cam asta e nevoia macro, dar în spate, el vrea mai multe vânzări.
Și atunci, dacă pun întrebările potrivite, dacă înțeleg și dacă el vede, simte că înțeleg nișa lui, poate să-și dea seama că și soluțiile pe care le dau, așa, la prima întâlnire, au sens pentru el”, a explicat Robert Trandafir în cadrul podcastului.
Strategii bine puse la punct
După ce se bate palma, pe mai departe echipa Zeph trece prin absolut toate direcțiile și toate aspectele digital marketing-ului pentru a-i oferi clientului un plan de implementare.
Iar o astfel de strategie costă între 3.00 și 5.000 de euro, în funcție de pachete, care pot cuprinde servicii minime sau servicii full option, iar multe dintre parteneriate se încheie în regim de abonament, pe termenul mediu și lung.
„Putem să lucrăm pe o strategie pe trei canale de promovare și project management pentru promovarea pe Google, pe zona de Facebook, Instagram, pe YouTube și pe alte. Se adaugă apoi analizele strategice pe care le facem”, a explicat Robert Trandafir.
Businessul Zeph, chiar dacă este pornit de șapte luni, Robert Trandafir dorește să aducă agenția în zona de parteneri premium. De asemenea, și-a propus să încheie anul 2025 cu 500.000 de euro cifră de afaceri.
„Suntem în grafic după prima jumătate de an”, a mai spus el.
„Și, ca și obiectiv principal, ne-am propus să ne poziționăm foarte clar produsul în piață. Cum spuneam, suntem prima agenție pe zona aceasta nișată, care identifică o astfel de nevoie. Iar peste cinci ani de zile doresc să fiu implicat în business-uri de 50 de milioane. Adică, visez sus și simt că se poate face asta”, a conchis antreprenorul.