Aceasta era, în urmă cu ceva timp, explicația lui Dario Scannapieco, vice-preşedinte la Banca Europeană de Investiţii (BEI), responsabil pentru operaţiunile din Balcanii de Vest.
Probabil că pentru regiunea Balcanilor se aplică, însă dacă s-ar duce până în China, Scannapieco ar fi fost luat în râs. De ce? Pentru că "rasa galbenă" a început cea mai grea fază a lucrărilor pentru autostrada Xinjiang-Tibet. Aici, chinezii lucrează la o altitudine de nu mai puțin de 5.000 de metri.
Cifre interesante ale unei asemenea construcții? Temperatură de minus 5 grade Celsius, 120 de km de sol înghețat și mai mult de 100 de zile de lucru în viscol.
SURSA: Xinhua
De ce sunt chinezii de admirat: Fac autostradă la 5.000 de metri înălțime

4 mai 2011, 06:46
Ultima modificare în 4 mai 2011, 09:46
"Transportul rutier este unul dintre sectoarele în care, mai mult sau mai puţin, toate ţările din regiune investesc foarte mult, chiar dacă topografia nu le ajută - nici pentru transportul feroviar, nici pentru cel rutier - deoarece există o mulţime de munţi".
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook