Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

Cum să insişti elegant în solicitarea unei întâlniri

Autor: | | 20 Comentarii | 13185 Vizualizari

Zilele trecute primesc un telefon din partea unei amice care lucrează nu de foarte mult timp în vânzări. După un scurt dialog de complezenţă, mi se plânge apoi că nu reuşeşte sub niciun chip şi sub nicio formă să se întâlnească cu un important client. A încercat de nenumărate ori în ultimele luni şi nimic.

“În toate cărţile de vânzări scrie să fii perseverent, să nu renunţi, că e nevoie de mai multe încercări pentru a obţine o întâlnire. La fel îmi spun şi şefii mei. Unde greşesc?”, mă întrebă amica mea cu amărăciune în glas.

Foarte mulţi oameni de vânzări procedează la fel: când sunt refuzaţi, adică “daţi afară pe uşă”, învăţaţi fiind să nu cedeze uşor, “reintră pe geam”. Însă o fac la fel ca prima oară din aproape toate punctele de vedere: tip de abordare, argumente, obiective etc.

Da, este foarte adevărat că pentru a avea succes în vânzări este fundamental să fii perseverent. Însă tot atât de adevărat este că această încăpăţânare în sensul bun al cuvântului trebuie să se concretizeze de fiecare dată în mesaje diferite.

Dacă la prima încercare de abordare ai spus pentru ce clienţi importanţi ai lucrat sau lucrezi în prezent, atunci la următoarea tentativă de a obţine o întâlnire poate ar fi interesant să menţionezi ori să araţi o mărturie din partea unui client mulţumit. Data viitoare încearcă cu un studiu de caz, bineînţeles de succes. Apoi, încearcă să faci o demonstraţie a calităţilor produsului care să evidenţieze clar beneficiile lui. Sau poate că un nou produs sau o nouă modalitate de utilizare a produsului tău poate reprezenta subiectul unei noi încercări de obţinere a unei întâlniri.

Din punctul meu de vedere, cel mai simplu, mai ieftin şi mai la îndemână mod de a transmite aceste informaţii şi argumente ca să obţii o primă întâlnire este email-ul. De aceea, ori de câte ori un client îţi spune “nu” propunerii de a vă cunoaşte, acesta trebuie sa spună “da” solicitării de intra în posesia adresei sale de email.

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

Editoriale

24 septembrie 2018

Un sfârșit e un început

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.