Speed Promotion, in parteneriat cu ARBOmedia, Hotnews.ro, IQads, Marketeer.ro si New Media Agency lanseaza o campanie de recrutare si training adresata studentilor pasionati de comunicarea online care-si doresc sa inceapa o cariera in domeniu.

Astfel a fost creat www.vreausafacmarketingonline.ro un proiect care isi propune sa recruteze din randul studentilor din facultatile de comunicare din Bucuresti 21 de tineri aspiranti care sa beneficieze timp de o saptamana de training intensiv pe teme de comunicare si promovare online si de 3 saptamani de practica pe proiecte reale. Dupa incheierea celor trei saptamani de munca, cei mai buni unsprezece participanti vor primi oferte de munca in cadrul companiilor partenere, pe posturi din cadrul departamentelor de online.

www.vreausafacmarketingonline.ro este creat pe platforma unui blog care va fi actualizat zilnic pe toata durata competitiei, atat cu posturi ale organizatorilor cat si ale participantilor, pentru ca intregul proces de pregatire si recrutare si evolutia participantilor sa poata fi urmarite in timp real.

Promovarea proiectului se va face printr-o campanie de comunicare pe IQads.ro, Hotnews.ro, forumuri de discutii si site-uri ale facultatilor vizate, promovare pe bloguri iar singura sa componenta offline va fi o mini-campanie de panotaj la sediile SNSPA, FJSC si ASE din Bucuresti.

Sursa: Capital