Mărirea parcului auto vine să susțină și o creștere de  30 % a cifrei de afaceri pentru perioada imediat următoare, comparativ cu vara anului trecut. Ca parte a strategiei de dezvoltare, compania a deschis un nou birou de reprezentare în incinta hotelului Marriott.
“Ţintim aici atât clienţii corporate, care apelează la serviciile noastre în interes de business, cât şi segmentul turistic”, spune Mariana Gheorghe, manager al Sixt România. Noul birou urmează să deservească numărul în creștere de turiști care caută să închirieze un autovehicul pe perioada șederii lor în România.
Trend-ul crescător este susținut și de rezultatele pozitive, înregistrate în prima jumătate a anului 2012, când cifra de afaceri a Sixt România a fost cu 20%  mai mare față de prima jumătate a anului 2011.
În momentul de faţă, Sixt deține o cotă de 30% din piața romănească de rent a car. Compania desfăşoară activităţi si prin intermediul parteneriatelor încheiate cu Tarom, Lufthansa, Hilton şi câteva dintre cele mai renumite agenţii de turism.