In plus, 70,6% dintre cititorii blogurilor şi-au schimbat sau şi-au intarit cel puţin o dată părerea despre un produs, un serviciu, sau o companie în urma citirii unor păreri ale bloggerilor despre acestea. 
"Studiul arata ca blogurile au un impact real in ce priveste opiniile si comportamentul de cumparare al cititorilor, iar acestia sunt, pe langa un target demografic ideal pentru advertiseri, si persoane cu influenta in grupul lor de prieteni , cu care discuta ceea ce citesc pe bloguri", a declarat Ionut Oprea, managerul agentiei .
Cine sunt cititorii de bloguri?
Studiul STANDOUT arată că audienţa blogurilor în România este compusă în principal din persoane tinere, cu venituri peste medie şi cu studii superioare. Mai mult, aceştia sunt utilizatori activi de internet cu conturi pe reţelele sociale (84,2% pe Facebook, 36.7% pe Google+, 35,9% pe YouTube, 24,7% pe Twitter) care aduc în discuţie în grupurile lor de prieteni subiecte despre care au citit pe bloguri (77.5% uneori, des, foarte des) şi li se cere parerea în grupurile de prieteni (70% des şi foarte des).

În ce priveşte vârsta, 68,1% din cititorii de bloguri au între 19 şi 34 de ani, iar cele mai frecvente grupe de vârstă sunt 25-29 ani (24,1%), 19-24 ani (23,4%) şi 30-34 ani (20,6%). Cititorii care au mai puţin de 18 ani împliniti sunt în procent de doar 4,6%, iar cei cu vârste între 35-49 de ani acoperî 22,8% din cititori.

În ceea ce priveşte studiile, 51,3% din cititorii de bloguri au absolvit cel puţin o facultate. Referitor la poziţia lor ierarhică, cei mai mulţi sunt încă studenţi (18,8%) sau au o funcţie de middle management (15,1%). Pe de altă parte, o zecime din cititorii de bloguri sunt freelanceri.

În ce priveşte veniturile personale, 72% din cititorii de bloguri câştigă lunar peste 1000 RON. 41,8% din cititorii de bloguri au declarat venituri între 1000 şi 3000 RON, 19.5% au venituri între 3000 si 6000 RON, iar 10.6% chiar peste 6000 RON.

STANDOUT este o agenţie de marketing şi comunicare pe bloguri şi reţele sociale înfiinţată în 2007.