În perioada aprilie – iunie 2017, veniturile realizate de Orange în Franţa, principala sa piaţă, au crescut cu 0,5% până la 4,45 miliarde de euro. Profitul operaţional a crescut cu 2,4% până la 3,38 miliarde de euro, graţie relansării vânzărilor în Africa şi Orientul Mijlociu, precum şi performanţelor bune din Franţa şi Italia.

În urmă cu 5 ani, în 2012, intrarea pe piaţă a Free Mobile (Iliad), al patrulea operator din Franţa, a declanşat un război al preţurilor care a afectat Orange. În acest context, Orange a investit în reţelele sale de telefonie şi Internet mobil pentru a se poziţiona ca lider de piaţă.

Profitul net a scăzut la 830 milioane de euro, în primele şase luni ale anului acesta, comparativ cu 3,32 miliarde de euro în perioada similară a anului trecut. Rezultatele Orange de anul trecut au fost influenţate de vânzarea participaţiei sale la operatorul britanic EE.

În România, cifra de afaceri Orange s-a majorat cu 11%, până la 266,8 milioane de euro. Portofoliul de clienţi a rămas la 10,080 milioane.

Orange România face parte din Grupul Orange, cunoscut anterior sub numele de France Telecom, companie de telecomunicaţii prezentă în 209 de ţări şi cu un portofoliu de 247 de milioane de clienţi, dintre care 185 de milioane abonaţi la serviciile de telefonie mobilă.