Compania Colgate Palmolive a inregistrat o cifra de afaceri de 12,2 miliarde de dolari in anul 2006, in crestere cu 7,5% fata de anul 2005, informeaza un comunicat al companiei. Trimestrul patru a totalizat vanzari de peste 3,2 miliarde de euro, mai mult cu 10,5% fata de perioada similara din 2005, iar profitul net in acelasi trimestru s-a ridicat la 401,2 milioane de dolari.

"Suntem foarte incantati sa finalizam anul 2006 cu rezultate atat de puternice. Combinatia dintre cresterea sustinuta, marje inalte, cheltuieli mari cu publicitatea si un profit net semnificativ obinut pe trimestrul patru sunt o indicatie a faptului ca bazele afacerii noastre sunt puternice si devin tot mai puternice" spune Reuben Mark, presedinte si CEO Colgate.

Profitul brut Colgate a inregistrat o crestere de 55,4% in trimestrul patru al anului 2006, atingand suma de 1,7 miliiarde de dolari. Profitul operational al companiei in trimestrul patru a crescut cu 10% in comparatie cu trimestrul similar din 2005, cifrandu-se la 577 de milioane de dolari, se mai arata in comunicat.

Structura vanzarilor Colgate la nivel mondial este impartita intre America de Nord, ce a adus un aport de 21% la cifra de afaceri, America Latina, 25% din cifra de afaceri, Europa si zona Pacificului de Sud, 24% din cifra de afaceri, Asia si Africa au avut un aport de 16%, iar 14% a reprezentat aportul companiei Hill’s, lider in domeniul alimentelor pentru animale.

Colgate Palmolive este unul dintre principalele companii din domeniul bunurilor de consum, cum ar fi cele pentru ingrijirea personala, ingrijirea casei si alimente pentru animale. Colgate este prezenta in peste 200 de tari cu marci precum Colgate, Palmolive, Mennen, Softsoap, Irish Spring, Protex, Sorriso, Kolynos, Elmex, Tom’s of Maine, Ajax, Axion, Soupline si Suavitelc.

Sursa: Capital 30 Ianuarie 2007