Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Cei mai rapizi și mai eficienți constructori din lume. Nicio altă țără nu ar fi reușit să realizeze așa ceva

Autor: | | 4 Comentarii | 12576 Vizualizari

Țara noastră nu reușește să depășească pragul de 1.000 km de autostradă, iar inaugurarea unei noi linii de metrou, care trebuia terminată în 2014, se lasă așteptată. Există însă o nație pe această planetă care nu are concurență atunci când vine vorba de infrastructură.

Unul dintre cele mai mari proiecte inginereşti din lume a început în anul 2002 şi se va termina în anul 2030, acesta fiind cel mai scump din lume.

Cel mai mare proiect ingineresc din lume este realizat de China şi se numeşte "Introducerea apei de la sud la nord".  Cele mai multe râuri din China curg prin sudul ţării, iar cei mai mulţi locuitori sunt în partea de nord a Chinei, în oraşe precum Beijing sau Tianjin. Mao Zedong a propus în anii ‘50  construirea unui canal care să transporte apa din sud în nord, însă lucrările au început de abia în 2002.  

 

Proiectul a început cu o investiţie de 69 de miliarde de euro, iar până la finele anului trecut cheltuielile depăşeau 80 de miliarde de euro, făcând din acesta cel mai scump proiect ingineresc din lume. În 2014 a fost inaugurată o secţiune a acestui proiect. Peste 100.000 de senzori sunt montaţi de-a lungul canalului care leagă rezervorul Danjiangkou de Beijing şi Tianjin. Aceştia scanează după fisuri în structură, monitorizează calitatea apei, dar detectează şi intruşii, fie ei oameni sau animale.

 Chinezii speră să termine toate canalele, şi digurile până în 2030. China are o populaţie de 1,3 miliarde de locuitori, iar în capitala Beijing locuiesc 21,5 milioane de oameni.De la introducerea de reforme economice în 1978, China a devenit una dintre economiile mari ale lumii, cu cea mai rapidă creştere economică. 

 

 

 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

13 august 2018

Trenuri întârziate în toată țara

Transporturi si Infrastructura

09 august 2018

Dezastru pentru cea mai mare companie aeriană low-cost

Transporturi si Infrastructura

06 august 2018

PREMIERĂ. Așa ceva nu s-a întâmplat niciodată la CNAIR

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.