Un card de acumulare presupune ca sumele depuse să rămână disponibile atâta timp cât dorește titularul, pentru că nu există o perioadă de timp în care se pierde banii acumulați pe card. Acest lucru se intâmplă în cazul abonamentelor clasice și a asigurărilor de sănătate, pentru că mulți abonați nu folosesc serviciile medicale din pachet sau nu sunt obligați să folosească polița de asigurare. Cardul oferă posibilitatea de a acumula ocazional, lunar sau ambele și poate fi folosit de toți membrii unei familii, facilitate rară la abonamentele existente pe piața serviciilor medicale private.

"Deși în prezent, piața serviciilor de abonamente de sănătate deține aproximativ 10-12% din totalul pieței serviciilor medicale private (aproximativ 600mil Euro), ponderea majoritară este dată de abonamentele corporate. Dacă pachetele existente se învârt în jurul serviciilor de medicina muncii, cu siguranță pacienții au fost uitați, iar ei trebuie să se adăpostească între sistemul de stat și politica companiilor private", a declarat Robert Chițan , director de promovare-dezvoltare Gral Medical.

Pentru a pune la punct sistemul informatic pentru noile carduri, Gral Medical a investit peste 400.000 euro.

Compania a înregistrat în primele 9 luni ale acestui an venituri de 10.5 milioane Euro, cu o crestere de 20% față de perioada precedentă a anului trecut, și estimeaza venituri totale în 2011 de peste 14 milioane de Euro.

Lansarea acestui nou produs are la bază un studiu de cercetare efectuat în rețeaua clinicilor Gral, în perioada octombrie 2010-august 2011 în orașele: București, Craiova, Ploiești, Pitești și Focșani.