Revista Capital este, în continuare, cea mai citită publicaţie economică din România, potrivit ultimelor date de audienţă comunicate de către Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT).

Cel mai recent raport referitor la audienţa presei scrise (Studiul Naţional de Audienţă – SNA) arată că, în perioada 22 ianuarie 2007 – 20 ianuarie 2008, săptămânalul Capital şi-a păstrat poziţia de lider de audienţă al presei economice şi financiare, înregistrând o medie de 270.000 de cititori pe ediţie. Comparativ cu valul anterior de măsurare (pentru perioada octombrie 2006 – octombrie 2007), revista a pierdut 3,6% din numărul de cititori, urmând tendinţa generală de scădere a audienţei presei scrise. În schimb, în oraşele cu peste 50.000 de locuitori, numărul de cititori ai revistei Capital a rămas relativ constant, fiecare ediţie fiind citită în medie de 222.000 de persoane.

Cotidianul Ziarul Financiar, editat de trustul Publimedia, a înregistrat în aceeaşi perioadă de raportare o scădere a audienţei de 4,2%, comparativ cu valul anterior al SNA. În cifre absolute, publicaţia a pierdut aproximativ 9.000 de cititori, ajungând, în luna ianuarie a acestui an, la 204.000 de cititori pe ediţie. De asemenea, audienţa cotidianului gratuit Curierul Naţional a scăzut cu două procente, până la 144.000 de cititori pe ediţie. Săptămânalul Business Magazin, editat tot de trustul Publimedia, a câştigat 2.000 de cititori (un avans procentual de 3,4%), ajungând la o medie de 60.000 de cititori pe ediţie. Săptămâna Financiară, publicaţie a trustului Intact, a cumulat în medie 238.000 de cititori pe ediţie,  iar revista Banii Noştri a ajuns la o audienţă medie de 54.000 de cititori.

Libertatea îşi menţine poziţia de lider, ocupând prima poziţie în topul cotidienelor naţionale, cu o audienţă de 1.328.000 de cititori. În ceea ce priveşte segmentul cotidianelor gratuite, Compact este cel mai citit ziar, având 249.000 de cititori.

Capital – Editia nr. 20, data 21 mai 2008