“KFC Dorobanți este un proiect test pentru noi , avînd un spațiu de cafenea încorporat în restaurantul propriu-zis. Noul concept "Coffee&Sweets" i se potrivește foarte bine. Sugestia de a avea o cafenea , mai ales în restaurantele deschise în zone cu multe birouri sau cu tradiție în petrecut timpul lîngă o cafea , au avut-o clienții noștri din România , fiind un test sută la sută local. Însă rezultatele vor fi luate în considerare de către toți colegii nostri din Europa. ”, declară Carmen Lupuleț, director de marketing KFC România. Pentru clienții cafenelei, KFC a adăugat în meniu cafea și deserturi, numite “Coffee&Sweets”.
KFC Dorobanţi a generat pe piaţa bucureşteană 50 de noi locuri de muncă şi se preconizează că restaurantul va avea, în primul an de funcţionare, o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro.
Lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network. KFC Dorobanţi este al 41-lea restaurant KFC din România, al şaptelea restaurant stradal din Bucureşti şi al 16-lea din ţară.