Ca parte a strategiei pe termen lung de a crea o rețea de restaurante care leagă cele mai importante zone ale Bucureștiului, Burger King își continuă planul de extindere și începe operațiunile în cel de-al patrulea restaurant, conform unui comunicat.

Noul restaurant din București este situat în Promenada Mall, zona food court, si va avea o echipă de 30 grill kings. Ca întotdeauna, compania a luat toate măsurile de siguranță și igienă în pregătirea tuturor comenzilor: de la recipiente cu dezinfectant în toate punctele-cheie din restaurant, la echiparea angajaților cu măști și mănuși.

„Deschiderea noului restaurant Burger King în Promenada Mall este doar o parte a strategiei noastre pe termen lung și susține promisiunea noastră de a investi pe piața din România. Continuăm și ne păstrăm planul iar acum inaugurăm cel de-al patrulea restaurant din București, de data aceasta în zona de nord.

Cu această nouă deschidere, am putut crea noi locuri de muncă, chiar și în aceste vremuri speciale prin care trecem și suntem bucuroși că am descoperit oameni responsabili, dornici de a face parte din echipa Burger King”, a declarat Alan Laughlin, Președinte Burger King AmRest. „Mai mult decât atât, cu această nouă deschidere ajungem și mai aproape de toți fanii noștri care îndrăgesc produsele Burger King.”

Burger King oferă fanilor tot spațiul disponibil, care respectă condițiile de siguranță și un întreg set de măsuri menite să îi protejeze. Servirea la masă respectă toate măsurile de distanțare socială impuse de autorități, mesele fiind dezinfectate după fiecare client. La fiecare casă de marcat sau la intrarea în restaurant, clienții se pot dezinfecta cu soluțiile disponibile în recipientele dedicate.

Despre Burger King

Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele Burger King din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, Burger King este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 50 de ani, originala Home of the Whopper și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.