Prima livrare a unui 787 Dreamliner va fi către All Nippon Airways pe 28 septembrie. Avionul intră pe piață cu o întârziere de trei ani și cu o depășire de cel puțin câteva miliarde de dolari a bugetului. Cu comenzi de 827 de avioane pentru avionul cu un preț de 185 mil. dolari, 787 ar putea fi cel mai așteptat avion al Boeing și reprezintă un capitol foarte dificil în istoria companiei. ”Avionul a venit cu o mică întârziere. Însă este cel care va schimba jocul”, spune Jim Albaugh, CEO la divizia de avioane civile a Boeing. 787 este construit în mare măsură de materiale ușoare, fibră de carbon, lucru ce va duce la o eonomie de 20% la combustibil, alături de o serie de îmbunătățiri în zona de confort a pasagerilor.
Boeing nu făcut publice cheltuielile făcute cu dezvoltarea avionului în cei opt ani de la anunțul lansării sale. De asemenea, compania nu a făcut nicio estimare cu privire la momentul în care proiectul 787 va deveni profitabil, anunțând doar că se așteaptă la un o producție de 10 avioane pe lună cu începere din 2013.