Producatorul german de autovehicule premium a inregistrat
in al treilea trimestru o crestere de 78% a profitului net, in principal
datorita vanzarilor puternice, informeaza CNBC. Totodata, BMW si-a modificat in
sens pozitiv estimarile pentru restul anului 2007.

Profitul net al BMW a depasit 800 de milioane de euro si
a fost peste estimarile analistilor. Vanzarile companiei au crescut cu 19% fata
de aceeasi perioada din 2006, la 13,78 miliarde de euro. In trimestrul al
treilea, compania a vandut 365.564 de unitati.

Compania bavareza intentioneaza sa ajunga sa vanda peste
1,8 milioane de autovehicule in fiecare an pana in 2012. Pentru anul in curs,
BMW estimeaza ca o sa vanda 1,4 milioane de unitati.

In primele 9 luni ale anului, vanzarile BMW au crescut
cu 7,2% fata de aceeasi perioada din 2006, la peste 1 milion de autovehicule. Vanzarile
companiei in aceasta perioada au depasit 40 de miliarde de euro, in timp ce
profitul a depasit 2,1 miliarde de euro.

Grupul BMW include si marcile Mini si Rolls-Royce.

Sursa: CNBC