Agentia de
branding Grapefruit a castigat premiul Silver Pentawards pentru designul de
ambalaj al produselor Transavia in cadrul competitiei Pentawards
2007. Distinctia a fost singurul premiu oferit in cadrul categoriei Food: Fish, Meat and Poultry de catre juriul Pentawards, format din specialisti internationali in design de ambalaj din agentii de design si companii precum Colgate-Palmolive sau Danone.

„Ne bucura foarte mult
recunoasterea internationala a muncii noastre, mai ales ca vine de la singura
competitie specializata in packaging design. Un produs devine un brand
puternic si viabil doar in momentul in care are spune o poveste
altfel decat toti ceilalti”, a spus Marius Ursache, Chief Creative Officer al
agentiei de branding Grapefruit.

Noua identitate a brandului Trasavia, ce a inclus designul de ambalaj, a fost
lansata in iunie 2006. Agentia Grapefruit a redefinit atunci brandul
corporatist ca fiind unul eficient, energic si caracterizat de un autentic
spirit transilvanean. Designul ambalajului, realizat in colaborare cu reputatul
fotograf Razvan Voiculescu, a asigurat o foarte buna diferentiere a produselor
la raft si a determinat o crestere importanta a notorietatii firmei in
piata.
Pentru acelasi proiect, Grapefruit a mai primit
distinctia „Merit” in competitia internationala ReBrand 100 Award 2007
precum si o nominalizare la Identity: Best of the Best 2007.

Pentawards, prima si singura competitie desfasurata la nivel mondial, este
destinata exclusiv designului de ambalaj. Festivalul este deschis tuturor
celor care sunt implicati in procesul de creatie si marketing de ambalaj. Castigatorii
primesc trofee Pentawards de bronz, argint, aur, platina si diamant, in functie
de calitatea creatiei.
Grapefruit este o agentie romaneasca de branding, cu birouri in Iasi si Bucuresti.
Portofoliul agentiei include peste 100 de clienti din 13 tari printre care
se numara Antibiotice, Pfizer, Dacia, Vodafone, Banca Transilvania, OTP Bank
sau British Council.

Sursa: Grapefruit