Toate cele 80 de magazine PPC Energie din București și întreaga țară pot fi folosite în această perioadă caniculară drept puncte de adăpostire de către orice persoană care suferă de stres termic.
PPC Energie pune la dispoziție 80 de spații răcoroase în întreaga țară
În interiorul magazinelor PPC Energie, atât persoanele cât și animalele de companie care le însoțesc se vor putea odihni și hidrata pentru a preveni eventuale probleme fizice cauzate de temperaturile ridicate.
„În această perioadă de caniculă este necesar să ne protejăm pe noi și cei dragi nouă, și în special pe cei vulnerabili, ca urmare a vârstei sau condiției medicale. Uneori nu putem evita deplasările prin oraș și ne putem regăsi într-o situație de disconfort termic, moment în care avem nevoie de un spațiu sigur și răcoros, în care să ne putem hidrata corespunzător.
Cei care se vor adăposti în magazinele PPC au acces și la platforma fiipregatit.ro a Departamentului pentru Situații de Urgență, unde pot găsi ghidul cu sfaturi pentru siguranță pe timp de caniculă”, a declarat Ionuț Dună, director general PPC Energie.
Mesajul lui Raed Arafat
„Colaborarea dintre Departamentul pentru Situații de Urgență și actualul PPC, începută în 2020 prin semnarea unui protocol, a permis dezvoltarea unor proiecte cu impact direct asupra siguranței cetățenilor.
Printre acestea se numără instruirea personalului PPC în acordarea primului ajutor, dar și realizarea Ghidului de siguranță în domeniul electricității, disponibil pe Platforma națională de pregătire pentru situații de urgență – fiipregatit.ro.
În această perioadă, marcată de temperaturi caniculare, continuăm parteneriatul prin amenajarea unor puncte de adăpost pe timp de caniculă în mai multe magazine PPC, oferind astfel cetățenilor spații sigure și răcoroase.
Salutăm implicarea constantă a societății civile în sprijinul comunității și încurajăm astfel de inițiative. Protejarea vieții și siguranța populației rămân prioritățile noastre esențiale.” a declarat secretarul de stat în MAI, șeful DSU, dr. Raed Arafat.
Reamintim că, pentru a evita deplasările în perioadele cu temperaturi ridicate, clienții PPC au posibilitatea de a folosi canalele digitale de comunicare, de primire și de plată a facturii, precum și contractarea online.
Indexul de energie electrică sau gaz poate fi transmis online
Indexul de energie electrică sau gaz poate fi transmis online folosind secțiunea Index din cadrul aplicației myPPC sau de pe pagina web https://myppc.ppcenergy.ro/.
De asemenea, pentru a trimite indexul pentru energie electrică clienții pot apela (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numerele de telefon gratuite 0800 07 07 01 (valabil pentru clienții cu contracte de furnizare a energiei electrice de pe piața concurențială) sau 0800.07.08.09 (pentru clienții cu contracte de furnizare a energiei electrice în regim reglementat), respectiv numărul cu tarif normal 021.9977.
Toate detaliile despre transmiterea indexului sunt disponibile aici – https://www.ppcenergy.ro/servicii-digitale/transmitere-index/?ppc-energie.
Pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie, clienții pot utiliza numărul de telefon 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România și din străinătate) în timpul programului, respectiv L-V: 8:00 – 20:00 (cu excepția sărbătorilor legale). La acest număr pot fi aflate informații despre facturi și sold, despre contract, pot fi activate servicii precum factura electronică și altele.
Mai mult, clienții pot alege să utilizeze aplicația myPPC, care poate fi accesată cu ușurință fie online, la adresa https://myppc.ppcenergy.ro/, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată.
De asemenea, în aplicație sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale. Plățile se pot efectua online, prin direct debit sau transfer bancar sau din aplicația mPPC are cea mai extinsă rețea de magazine ale unui furnizor de energie la nivel național, cu 80 de magazine prezente în toată țara.