Campania anunțate Carrefour se desfășoară pe tot parcursul lunii august și vizează săptămânal diverse categorii de produse impactate de noile cote de TVA. Reducerea se oferă sub formă de cupon, ce poate fi utilizat pentru cumpărături viitoare atât în hipermarketurile, cât și în supermarketurile Carrefour.
Carrefour anunță reduceri săptămânale importante în toate magazinele
Pentru produsele alimentare, valoarea reducerii va fi de 33%, echivalentă cu de trei ori TVA-ul de 9%, în timp ce pentru produsele nealimentare selectate, reducerea va ajunge la 42%, echivalentul a două ori TVA-ul de 19%. Astfel, clienții vor beneficia de avantaje semnificative la produsele esențiale, contribuind la menținerea echilibrului bugetului de zi cu zi.
Prima săptămână a campaniei, care se desfășoară între 30 iulie și 5 august, va include reduceri la produse precum brânza telemea ambalată, anumite branduri de mezeluri, cafea și hrană pentru bebeluși (cu excepția formulelor de lapte).
„Într-un context economic tot mai dificil, marcat de creșteri de prețuri și presiuni asupra costului vieții, ne reafirmăm angajamentul de a susține clienții prin soluții concrete. Consumatorii devin tot mai atenți la gestionarea bugetului săptămânal și caută oferte relevante, transparente și constante. Prin această inițiativă, răspundem nevoilor reale ale tuturor românilor, sprijinindu-le în menținerea unui echilibru financiar. Reducerile nu sunt doar o măsură comercială, reprezentând una dintre acțiunile constante pe care le facem pentru a proteja puterea de cumpărare, iar acum ne propunem să înapoiem practic de două sau de 3 ori valoarea TVA-ului pentru categorii importante de produse. Mai mult decât un simplu lanț de magazine, ne propunem să fim un partener de încredere în fiecare etapă a cumpărăturilor”, a declarat Gilles Ballot, CEO Carrefour România.
Măsura vine ca o reacție directă la dificultățile economice
Această măsură vine ca o reacție directă la dificultățile economice actuale și demonstrează angajamentul Carrefour de a sprijini clienții prin soluții practice. Retailerul își propune nu doar să reducă prețurile, ci și să acționeze ca un partener de încredere în viața cotidiană a consumatorilor, oferindu-le stabilitate și predictibilitate în cumpărături.
De-a lungul timpului, Carrefour a mai implementat campanii menite să protejeze puterea de cumpărare a clienților, printre care se numără inițiativa „Reducem prețurile”, cu reduceri pe termen lung între 5% și 25% la 2.000 de produse, și programul „Bonul de weekend”, cu promoții de 20% pe categorii și 30% pe branduri, desfășurate constant pe parcursul anului.
Prin noua campanie din luna august, compania își consolidează poziția de retailer dedicat nevoilor reale ale consumatorilor, oferind beneficii tangibile într-un context economic în continuă schimbare.