Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

Anunț pentru cei care au mașini DIESEL: Se dau bani

Autor: | | 0 Comentarii | 45260 Vizualizari

Proprietarii de vehicule echipate cu motoare diesel mai vechi primesc subvenții din partea Grupului auto Volkswagen AG pentru autovehiculele cu modele mai noi şi mai puţin poluante.

Sunt eligibili proprietarii vehiculelor diesel care îndeplinesc standardele Euro 1, 2, 3 şi 4, a precizat VW. Cancelarul Angela Merkel şi partidele din coaliţia aflată la guvernare au adoptat luna aceasta un plan de reducere a poluării cauzate de vehiculele diesel şi au cerut producătorilor auto să ofere subvenţii proprietarilor vehiculelor echipate cu motoare diesel mai vechi pentru a le schimba cu modele mai noi şi să reconfigureze sistemul hardware. La 1 octombrie ministrul german al Transporturilor, Andreas Scheuer, a anunţat că Volkswagen a acceptat să acopere o parte din costurile reconfigurării sistemului hardware la vehiculele echipate cu motoare diesel. 

"Avem un angajament de la Volkswagen pentru reconfigurarea sistemului hardware, costul fiind estimat la 3.000 euro per vehicul. VW va acoperi 2.400 de euro din această sumă. Acum va trebui să se ajungă la un acord în coaliţia de guvernare privind acoperirea deficitului de finanţare de 600 de euro", a explicat Andreas Scheuer. Poluarea urbană în multe oraşe germane este mai ridicată decât prevăd normele UE, determinând autorităţile să găsească metode de a reduce poluarea. 

Germania s-a angajat ca până la sfârşitul anului să actualizeze softul pentru aproximativ 5,3 milioane de maşini echipate cu motoare diesel, pentru a reduce emisiile poluante cu până la 30%. În februarie, un tribunal german a decis că oraşele din Germania pot interzice circulaţia celor mai poluante automobile diesel pe străzile lor. Teama că aceste interdicţii vor fi puse în aplicare a dus la scăderea semnificativă a vânzărilor de autoturisme diesel pe cea mai mare piaţă auto din Europa. 

Industria auto germană, unde lucrează aproximativ 800.000 de angajaţi, este afectată de reacţia negativă faţă de automobilele echipate cu motoare diesel după ce, în luna septembrie 2015, Volkswagen a recunoscut că a utilizat un software pentru a eluda standardele de emisii poluante. Acest scandal s-a extins la nivelul întregii industrii şi a stimulat în alte ţări investiţiile în vehiculele electrice. Pentru a reduce nivelul poluării şi a evita interzicerea totală a vehiculelor diesel, Volkswagen, Daimler şi alţi producători auto şi-au accelerat eforturile de dezvoltare a maşinilor electrice. Agerpres

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.