Compania AnimaWings anunță extinderea rețelei de zboruri prin introducerea a trei noi rute strategice, care vor deveni operaționale începând cu luna octombrie. Această mișcare vine în contextul unei creșteri accelerate și al cererii tot mai mari pentru zboruri directe și accesibile. Noile destinații marchează un pas important în planul de dezvoltare regională și internațională al AnimaWings.

Compania AnimaWings anunță extinderea rețelei de zboruri

AnimaWings îşi continuă planul ambițios de dezvoltare și anunță lansarea a trei noi rute care vor deveni operaționale începând cu luna octombrie 2025.

După primele luni ale anului marcate de deschiderea cu succes a curselor regulate domestice şi internaţionale şi o creștere constantă a numărului de pasageri, compania românească vine cu noi opțiuni de călătorie pentru pasageri, atât pe plan intern, cât și internațional, consolidându-și poziția pe piața de profil.

Noile destinații AnimaWings începând cu octombrie 2025:

  • București – Suceava | 6 zboruri pe săptămână, din 1 octombrie 2025, de la 39,99 euro/segment
  • București – Praga | 3 zboruri pe săptămână, din 5 octombrie 2025, de la 49,99 euro/segment
  • București – Sofia | 5 zboruri pe săptămână, din 1 octombrie 2025, de la 74,99 euro/segment

Noua rută București–Suceava vine ca răspuns la nevoia acută de conectivitate rapidă

Noua rută București–Suceava vine ca răspuns la nevoia acută de conectivitate rapidă între capitală și zona de nord a țării. Cu un program de zboruri frecvente, AnimaWings propune o alternativă viabilă și eficientă față de actualele opțiuni limitate disponibile pe acest segment.

AnimaWings
AnimaWings. Sursă foto. Arhivă

În plus, AnimaWings a anunţat recent şi extinderea numărului de frecvenţe pe celelalte rute domestice deja lansate, din Bucureşti către Cluj, Iaşi, Oradea, Timişoara.

„Ne dorim să aducem capitala mai aproape de marile orașe ale României, iar Suceava era o prioritate pentru noi, tocmai pentru că, în prezent, este slab conectată aerian, iar orarele existente nu răspund nevoilor reale ale pasagerilor. Credem că o rețea națională solidă de zboruri contribuie nu doar la mobilitate, ci și la dezvoltarea regională, dar mai ales este un factor de creştere pentru turism, iar pentru Bucovina şi zona de nord a ţării aceste conexiuni aeriene sunt vitale.”, a declarat Marius Pandel, Președintele AnimaWings.

Extinderea internațională continuă

Extinderea internațională continuă cu două destinații-cheie: Praga, capitala cehă și unul dintre cele mai vizitate orașe din Europa Centrală, și Sofia, un centru urban tot mai conectat economic cu România.

„Atât Praga, cât și Sofia sunt orașe cu un potențial economic şi turistic important, iar feedback-ul primit de la pasageri şi de la mediul de afaceri ne-a arătat clar interesul pentru conexiuni directe, eficiente și la prețuri accesibile. Am ales aceste rute pentru a răspunde nevoilor unei piețe active, în continuă mișcare, dar şi pentru că tipul de aeronavă ales pentru dezvoltarea flotei noastre este perfect pentru rute pe distanţe scurte, care au nevoie de conexiuni frecvente şi orare de zbor optime.”, a adăugat Marius Pandel.

Zborurile vor fi operate cu aeronave Airbus A220 de ultimă generație, introduse în flotă în cursul acestui an. În plus, în această toamnă, AnimaWings va recepţiona o aeronavă nouă dintr-un total de 12 avioane Airbus A220, contractate pentru următorii ani, marcând un nou pas în modernizarea flotei.

Pasagerii vor avea posibilitatea să aleagă între trei clase de confort: Business Class, Premium Economy și Economy, beneficiind de un standard ridicat de servicii la bord și de eficiența operării oferită de noile aeronave A220.

Indiferent de clasa aleasă fiecare detaliu este gândit pentru a oferi o experiență de călătorie fără compromisuri: de la confortul scaunelor și tehnologia de ultimă generație a aeronavelor, până la serviciile personalizate și echipajele de bord dedicate.

În viziunea AnimaWings, călătoria cu avionul trebuie să fie mai mult decât un mijloc de transport – o experiență plăcută, sigură și lipsită de stres, care să inspire pasagerii să descopere noi destinații cu încredere și entuziasm.