Principalii vectori de creştere din 2012 au fost creşterea reţelei de parteneri ai companiei, verticalizarea soluţiei WizPro ERP pe noi nişe precum agricultură, construcţii şi transporturi, precum şi ca efect al creşterii continue a forţei de vânzări în cursul anului trecut. De asemenea, compania a înregistrat succese cu soluţiile de BI, CRM, SFA, şi logistică. Verticala de servicii a înregistrat cea mai mare creştere anul trecut, urmată de verticalele producţie şi distribuţie.
Anul trecut compania a atras 261 de clienţi noi, echivalent cu o creştere de 7,36%, care au ridicat numărul total de clienţi ai Wizrom la 3.546, cu o bază instalată de peste 32.000 de licenţe.
Wizrom estimează şi pentru 2013 o evoluţie pozitivă ce va veni în principal datorită creşterii interesului mediului de afaceri faţă de optimizarea  costurilor operaţionale cu ajutorul instrumentelor software – vorbim de aplicaţiile de optimizare gen Supply Chain Management (SCM, care includ Demand Planning, Warehouse Management şi Distribution Management), utile inclusiv în perspectiva introducerii trasabilităţii în industria alimentară, respectiv în urma procesului de înlocuire a vechilor aplicaţii ERP cu unele noi, mai bune, mai puternice, la costuri totale de deţinere mai bune.
Structura veniturilor Wizrom Software este următoarea: 31% din venituri au provenit din licenţe vândute, 34% din mentenanţă, 35% din alte servicii de business (analiză business, procese, dezvoltări personalizate, outsourcing, altele).
Grupul de firme Wizrom avea la sfârşitul anului trecut un număr de 160 de angajaţi, cu 15% mai mult decât la finele lui 2011. “Nu avem de gând să creştem numărul de salariaţi. Avem suficienţi oameni în prezent”, a declarat Adrian Bodomoiu, director general Wizrom Software.
Fondată în anul 1992, Wizrom Software este una dintre companiile de top din România furnizoare de soluţii ERP, de eficientizare operaţională (trafic şi logistică), BI şi CRM. Producătorul israelian de soluţii informatice pentru afaceri One1 Software Technologies a plătit în 2007 1,8 mil. euro pentru 50% din acţiunile companiei.
Compania îşi desfăşoară activitatea la nivel regional prin intermediul filialelor din Republica Moldova şi Bulgaria, precum şi prin demararea de proiecte cu o serie de clienţi multinaţionali în Serbia şi Ungaria.