Adidas AG vrea să îşi vând divizia Reebok cumpărată în 2006 cu 3.8 miliarde de dolari

Adidas AG vrea să îşi vând divizia Reebok cumpărată în 2006 cu 3.8 miliarde de dolari
Cunoscuta companie Adidas AG a anunțat recent că dorește să își vândă, până în primăvara anului viitor, divizia Reebok. Prețul pare să fie unul scăzut, ținând cont că a fost cumpărată în 2006 cu 3.8 miliarde de dolari.

Producătorul german de echipamente sportive Adidas AG intenţionează să îşi vând divizia Reebok, informează un articol publicat joi în săptămânalul economic german Manager Magazin, care nu precizează care este sursa informaţiilor sale, transmite Bloomberg.

Potrivit Manager Magazin, Adidas a pus la punct o echipă internă care se ocupă de această tranzacţie şi intenţionează să finalizeze vânzarea mărcii Reebok până în luna martie 2021. Printre părţile interesate se numără VF Corp., care deţine mărcile Timberland şi North Face, precum şi grupul chinez Anta International Group Holdings.

Chiar dacă directorul general de la Adidas, Kasper Rorsted, spera să obţină aproximativ două miliarde de euro din vânzarea Reebok înaintea pandemiei, acum ar fi mulţumit şi cu o sumă mai mică, susţine Manager Magazin. Adidas a preluat Reebok în 2006 pentru 3,8 miliarde de dolari.

Adidas renunță la fabricile din Germania și SUA

Se pare că pariul Adidas cu fabricile robotizate din Germania şi SUA nu a dat roade. Compania a anunţat că acestea urmează să fie închise, iar o parte din tehnologie va fi mutată în Asia. Adidas intenţionează să închidă fabricile robotizate din Germania şi SUA, lansate pentru a aduce producţia mai aproape de clienţi, anunţând luni că instalarea unei părţi din tehnologie în Asia va fi „mai flexibilă şi mai economică”, transmite Reuters.
Fabricile Adidas erau menite să facă faţă cererii pentru livrarea mai rapidă a noilor modele pe pieţele sale principale şi pentru a contracara creşterea salariilor în Asia şi costurile de transport mai ridicate. Iniţial, producătorul german de îmbrăcăminte şi echipamente sportive intenţiona să deschidă o reţea globală de fabrici robotizate. Compania nu a precizat motivele închiderii facilităţilor, care s-au dovedit a fi costisitoare.
Martin Shankland, şeful operaţiunilor globale la Adidas, a precizat că fabricile au ajutat compania să-şi îmbunătăţească expertiza în producţia inovativă, dar lecţiile învăţate vor fi folosite de furnizori deoarece este „mai flexibil şi mai economic”.

Adidas, înfiinţată în 1949, a început în 2016 producţia la fabrica robotizată „Speed Factory” din oraşul german Ansbach şi anul următor a mai deschis una în Atlanta. În ultimii ani, Adidas a mutat majoritatea producţiei sale din Europa în Asia, în special în China şi Vietnam.

Etichete: , , ,
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News

Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook