Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

EXCLUSIV! Adevărul despre produsele AVON! Cine este noua șefă a companiei, ce strategie de produs folosește de fapt și cu ce parfumieri colaborează

Autor: | | 1 Comentarii | 15327 Vizualizari

Româncele iubesc parfumurile. Ele sunt din ce în ce mai interesate să cumpere produse care să li se potrivească și să fie la modă. În timp ce tinerele se apropie mai mult de comportamentul occidental, femeile de peste 55 de ani încep să investească din ce în ce mai mult în produse de reîntinerire. Andreea Moldovan, directorul general al producătorului de cosmetice și produse de îngrijire Avon România, a declarat pentru Capital că media de vârstă scade la un an la altul, ceea ce înseamnă că femeile își cumpără cosmetice de la vârste din ce în ce mai mici.

”În general, femeia din România iubeşte mai multe parfumurile şi produsele de machiaj, iar în comparaţie cu consumatorul din Europa Occidentală aş spune că nu investeşte într-un regim complet de îngrijire a tenului. De obicei, românca îşi cumpără una-două produse de îngrijire a tenului, spre deosebire de clientul occidental, care investeşte într-un întreg ritual de îngrijire a tenului şi a corpului în general. Se vede însă o deosebire între consumatorul tradiţional, în vârstă, care merge pe această structură, şi consumatorul tânăr care se apropie mai mult de cel occidental, aşadar el ţine pasul cu ce se întâmplă în afară”, a declarat pentru Capital Andreea Moldovan, directorul general al Avon România.

Andreea Moldovan a preluat la începutul acestui an conducerea Avon Cosmetics România. Ea coordonează activitatea Avon în România, Republica Moldova, Bulgaria, Albania şi Macedonia, valoarea totală a operaţiunilor coordonate la nivelul noii regiuni depăşind 150 milioane dolari.

În România, Avon este lider în vânzarea parfumurilor, spune ea.

”În România, Avon este lider în vânzarea parfumurilor. Iar în ultimii zece ani aş spune că gama de parfum Today-Tomorrow-Always este cea mai vândută. Românii sunt încântaţi de aromele parfumurilor şi sunt fideli acestor arome, deşi am venit cu multe inovaţii. În acelaşi timp, vindem foarte bine parfumurile de bărbaţi, rujurile şi, mai nou, înregistrăm trenduri frumoase în produsele de îngrijire a tenului”, a spus ea.

Într-o primă fază, intenţia de a cumpăra cosmetice vine din dorinţa de îngrijire şi răsfăţ, acestea ar fi principalele motivaţii ale femeilor atunci când cumpără astfel de produse.

”În acelaşi timp, avem de-a face cu un consumator din ce în ce mai educat care este tentat să testeze noi tehnologii şi să urmărească trendurile din piaţă, care vrea să încerce produse din ce în ce mai cool, se uită să vadă ce mai apare. În acelaşi timp, consumatorii sunt interesaţi de tot ce apare nou, vor să mai vadă şi altceva. Și, cu cât înaintează în vârstă, cu atât femeile se întorc către sine. Și asistăm totodată la nevoi din ce în ce mai segregate, de aceea trebuie să răspundem nevoilor pieţei cât mai rapid şi mai variat, ceea ce e o mare provocare”, a punctat Andreea Moldovan.

 

De asemenea, creşte numărul clienţilor bărbaţi, dar factorul de decizie în achiziţionarea produselor de cosmetice pentru bărbaţi sunt tot femeile.

”Noi însă îi tentăm pe bărbaţi cu vehicule precum o broşură special dedicată lor, însă observăm că tot femeia decide şi pentru el. Dar am văzut că numărul bărbaţilor care cumpără pentru ei înşişi este pe trend crescător, este un segment care arată potenţial în piaţă”, a mai spus reprezentantul Avon România.

Andreea Moldovan spune că Avon România are o cotă de piaţă de 11,6%, la nivelul lui 2017, ”ceea ce poziţionează compania pe primul loc în segmentul cosmeticelor (beauty şi personal care) şi pe primul loc în direct selling”.

”Pentru anul viitor ne propunem să menţinem cota de piaţă, dacă nu chiar să o creştem”, a adăugat ea.

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.