Principalele modificări aduse de inginerii niponi noului model se rezumă la reducerea dimensiunilor (-5 mm în lungime, -30mm în înălțime) fără a afecta spațiul interior. Cel ăpuțin asta susțin cei de la Honda. Tot la capitolul noutăți, trebuie menționată apariția luminilor de zi cu tehnologie LED, a sistemului i-MID (Multi-Information Display) de 5 inci, o aerodinamică îmbunătățită și reducerea medie a emisiilor de CO2 cu 12% față de varianta existentă acum pe piață.
Propulsorul i-VTEC de 2.0 litri beneficiază de o creștere a puterii de la 150 CP la 155 CP coroborată cu o reducere a emisiilor de la 192 gCO2/km până la 173 gCO2/km. Clienții care optează pentru tracțiunea 4X2 (disponibilă doar în cazul motorului alimentat cu benzină) vor avea la dispoziție un vehicul care emite 168 gCO2/km. Vehiculul va putea fi comandat fie cu transmisie manuală cu 6 trepte șie cu una automată cu 5 rapoarte. Viteza maximă este de 190 km/h în cazul ambelor variante de propulsie iar consumul mediu variază, conform producătorului, între 5,6 l/100km și 8,5 l/100 km