Veniturile inregistrate de cele 22 de companii participante la studiu in semestrul al 2-lea al anului 2011 se ridica la 48 milioane lei, inregistrand o crestere de 10% comparativ cu semestrul 1 al aceluiasi an si cu 9% mai mari decat veniturile inregistrate in acelasi semestru al anului 2010.  Raportat la grupul de referinta al anului 2010, valoarea pietei de publicitate online in s2 2011 a crescut cu 8,8% fata de semestrul 1 insa a inregistrat o scadere cu 5.6% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2010.

Spre deosebire de S1 2011, in a doua jumatate a anului sectorul Telecom detine suprematia in ceea ce priveste valoarea investitiilor in publicitate online, secondat la o distanta considerabila de sectorul Financiar si cel Auto.  De asemenea, ca si in ultimii 2 ani, Telecom-ul este sectorul care conduce clasamentul valorii anuale a investitiilor in publicitate online.

La nivelul intregului an, dinamica veniturilor din publicitate online pentru toate companiile participante la studiu a cunoscut o crestere de  7% comparativ cu 2010. Cu toate acestea, raportat la grupul de referinta veniturile din 2011 au scazut cu 7.3% comparativ cu 2010.

In cadrul ROADS sunt raportate de catre participanti veniturile nete, asa cum sunt facturate de catre publisherii care vand direct propriul  portofoliu de site-uri sau de catre regii.