În plus, totul se petrece cu o „glazură” de nervi din partea amândurora, ceea ce poate da naştere unei atmosfere de ne-respirat la birou. Şi lucrurile nu se termină aici, pentru că nervii treziţi la birou îi luăm cu noi şi acasă, unde au ocazia să otrăvească o seară în familie. Mă enervez când văd vreo trăznaie minoră a copilului sau dacă mâncarea e uşor prea sărată.

 

Comunicați înainte de a începe munca

 

Pentru a putea scăpa de aceasta înşiruire de neplăceri vă invit să vă faceţi timp pentru a comunica, înainte de a munci efectiv. Când aveţi o sarcina de făcut, asiguraţi-vă că aflaţi care sunt aşteptările celui care va beneficia de munca voastră, ce aspecte sunt esenţiale pentru el. „Ştiu că eşti foarte ocupat şi am nevoie doar de 5 minute ca să mă asigur că am înţeles bine ce aştepţi să vezi în acest raport.” După ce sunteţi siguri că aţi înţeles corect, vedeţi ce anume puteţi realiza şi ce nu. Dacă nu ştiu să fac, de exemplu, formule complexe matematice în raport, spun că nu am mai făcut aşa ceva şi văd cine anume mă poate ajuta sau de la cine pot învăţa. Credeţi-mă, nimeni nu s-a născut învăţat şi capacitatea de a învăţa lucruri noi este ceea ce îşi doresc majoritatea, daca nu toţi angajatorii.

 

Cele 5 minute aşa-zis „pierdute” la început cu a vorbi despre sarcină vor scuti astfel ore de muncă inutilă şi zile de enervare repetată.

 

Ajutor profesionist la workshop-ul „Locul de muncă: epuizare sau entuziasm”

Pentru a afla mai multe despre cum Metoda ESPERE®, creată de Jacques Salomé, te poate ajuta să ai relaţii profesionale fără conflicte, te invităm să participi la workshop-ul “Locul de munca: epuizare sau entuziam?” între 28 şi 29 octombrie 2013, la Uzinexport Business Center.

Pentru mai multe detalii şi înscrieri:

www.amaneser.ro

e-mail: [email protected]

Tel: 021/327.54.45 / 0723.396.368

http://www.facebook.com/<wbr>AlethNaquetInRomania