În loc să taie prețurile, să urmeze vreun curent la modă sau să se îndrepte spre o piață mai ieftină, Adina Buzatu spune că a decis să se concentreze pe ceea ce știe să facă mai bine: să învețe clienții să cumpere. Nu hainele cele mai scumpe de la mărcile cele mai sonore, ci pe cele care merită – „clasice și nedemodabile, de o calitate impecabilă. În loc de cinci costume, eu recomand clientului unul singur, bine asortat și accesorizat“. Cu această abordare, Adina Buzatu și-a creat o clientelă bine definită, formată în principal din vedete, politicieni, sportivi și oameni de afaceri. În total „am 20.000 de clienți, dinte care 30-40% sunt , cumpăra de câteva ori pe an “, spune stilista, care a fondat Trends în 2006.

În medie, un client fidel cheltuie între 3.000 – 4.000 lei într-o sesiune de cumpărături. Majoritatea clienţilor vin în magazinul de pe Calea Victoriei, de unde achiziţionează ţinute, în timp ce, în magazinul din Băneasa Shopping City, clienţii cumpără, în general 3-4 obiecte vestimentare, fiind mai mică proporţia celor care cumpără ţinute. Contrar tendinţei pieţei, Trends are cele mai mari vânzări în lunile august şi ianuarie.

„Bărbatul român, deşi este preocupat de modul în care se îmbracă şi cumpără multe haine, ar trebui să acorde mai multă atenţie calităţii acestora. 30 de piese de bună calitate sunt suficiente în garderoba unui bărbat”, crede Adina Buzatu.

În topul celor mai vândute produse Trends se află pantofii Magnanni, cămăşile Bagutta şi Eton, bretelele Albert Thurston, papioanele Calabrese şi Ascot, butonii Jan Leslie şi Babette Wasserman şi costume business sau de ceremonie Messagerie.

Trends by Adina Buzatu a adus, săptămâna trecută, un tribut stilului şi bunului gust italian printr-o prezentare de modă în cadrul evenimentului „Made in Italy”. Stilistul Adina Buzatu a realizat, special pentru eveniment, ţinute originale, potrivite oricărei personalităţi, prin alăturarea brandurilor italiene cu tradiţie în modă celor mai în vogă mărci ale momentului.
Atmosfera a fost întreţinută de grupul vocal Jazzapella, de solistul Dragoş Chircu, dar şi de un program artistic medieval.

Evenimentul care a avut loc în Reşedinţa Excelenţei Sale, Domnul Diego Brasioli, Ambasadorul Italiei în România a reunit vedete precum: Anca Ţurcaşiu, Cristina Rus, Alina Crişan, Cătălina Grama (Jojo), Monica Gabor, Lora, Dana Săvuică, Margareta Pâslaru, Octavian Belu, Mihai Leu, Alin Gălăţescu, Zoli Toth, Florin Chilian, Andrei Nourescu, Cosmin Stan, Oana Roman, Crina Matei sau Irina Milenkovici.

Evenimentul a fost parte din Festivalul Italian ediţia 2013, organizat de Ambasada Italiei în România, în perioada 11 mai – 30 iunie, cu ocazia celebrării Zilei Republicii Italiene.