În acest context,  Cori Grămescu, proprietara LadyFIT, unul dintre cele mai cunoscute branduri din industria de aerobic și de fitness, a decis să-și completeze businessul cu un nou segment: organizarea de seminarii de ”healthy lifestyle”. Primul seminar-pilot, de acest gen, a fost organizat anul trecut, fiind o sursă ideală de informație nu doar pentru clientele LadyFIT, ci și pentru toate acele persoane interesate de hrana sănătoasă. Datorită interesului crescut, Cori Grămescu a continuat și anul acesta, organizând un seminar chiar înaintea sărbătorilor pascale.
”Să faci sport nu este de ajuns. Trebuie să fim atenți și la ceea ce mâncăm, să știm cum să combinăm legumele și produsele de origine animală, astfel încât să obținem o alimentație echilibrată. Și este valabil tot timpul, nu doar în perioada sărbătorilor”, spune Cori Grămescu. La ultimul seminar, unde participarea a fost gratuită, s-au abordat mai multe teme despre tot ce înseamnă hrană vegetală și animală, despre rolul sucurilor naturale și eliminarea toxinelor.
”În ultimii doi ani, s-a observat o atenție deosebită a românilor pentru hrana bio, netratată chimic, deși la noi aceste produse au un preț mai ridicat față de țările de Europa de Vest, raportat la puterea de cumpărare. În context, am decis ca anul acesta să organizez mai multe seminarii care să acopere teme variate despre alimentație”, adaugă Cori Grămescu.  
Ca volum, producția bio în România depăşeşte, per total, 250.000 de tone, în condițiile în care la începutul deceniului era de doar 13.500 de tone. Dar, deși suprafața cultivată organic în România crește de la an la an (este acum de peste zece ori mai mare decât în urmă cu șapte ani, potrivit Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale), ea marchează volume foarte mici comparativ cu ale unor piețe ca Ungaria sau Polonia, de exemplu. Ca să nu mai vorbim de Germania, care cultivă organic aproape un milion de hectare anual, de trei ori mai mult decât noi.

Te-ar putea interesa și: