Protrivit directorului general executiv, Christian Heinzmann, Tarom țintește să recâștige poziția de lider al transportului aerian din România, reducerea pierderilor cu aproximativ 100 de milioane de euro anual (valabil pentru 2013 și 2014), creșterea gradului mediu de încărcare (de la 65% cât este în prezent la 75% în 2015, adică cât media europeană) prin revizuirea rutelor, schimbarea platformei de rezervări (acest lucru se va întâmpla în următoarele luni, urmând a fi organizată o licitație), uniformizarea flotei (se poartă negocieri cu marii producători de aeronave pentru achiziția de avioane de ultim tip), dar și crearea unei companii-satelit, care să opereze doar curse charter atât pentru Tarom, cât și pentru alți operatori aerieni.
Potrivit planului de management, prezentat recent de companie, numărul de pasageri estimat pentru anul acesta este de 2,3 milioane, iar pentru 2016, se așteaptă să crească la 2,6 milioane.
După calculele managementului Tarom, în 2015 compania va înregistra un profit de 92 de milioane de lei, iar în 2016 se așteaptă 173 de milioane de lei.