Mai multe aspecte au încântat călătorii internaţionali: viteza de efectuare a procesului de check-in (89%), accesul la zonele de îmbarcare (91%), curăţenia (94%), siguranţa (96%) şi ambientul (95%) din diferitele zone amenajate pentru pasageri. Per total , 9 din 10 pasageri s-au declarat mulţumiţi de serviciile oferite pe aeroport. De asemenea, 71% dintre călători au declarat că şi-au schimbat în bine imaginea asupra aeroportului CDG din Paris după efectuarea unei călătorii cu escală aici.
Investiţie de 580 milioane euro

Sondajul a fost efectuat într-o perioadă în care Aeroportul CDG din Paris a suferit transformări semnificative, în urma unor investiţii ce totalizeaza 580 milioane de euro. Au fost create noi infrastructuri, precum zona de îmbarcare M a terminalului 2E, unde pasagerii Business Class beneficiază de cel mai mare salon din reţeaua Air France. Noua infrastructură este dedicată curselor lung curier Air France şi poate gestiona până la 7,8 milioane pasageri. La finalul acestor investiţii, noul hub din Paris CDG va putea gestiona un trafic de circa 42 milioane de pasageri anual.
Odată cu extinderea infrastructurii disponibile pe aeroportul din Paris, Air France a adus adiţii noi şi gamei sale de servicii, orientându-se din ce în ce mai mult către client. Printre noile servicii se numără şi introducerea unor echipe de agenţi Air France ce vorbesc limbi precum chineza mandarină şi cantoneza, japoneza, hindi sau araba.