Retailerul spaniol a dovedit astăzi că poate vinde şi în Asia, dar şi într-o Europă măcinată de probleme financiare. Astfel, proprietarul brandurilor Zara, Massimo Dutti şi al altora a întrecut estimările din trimestrul precedent, raportând o creştere de 30% a profitului, până la valoarea netă de 432 milioane de euro.
Vânzările realizate în trimestrul care tocmai s-a încheiat se ridică la valoarea de 3,4 miliarde de euro, iar extinderea în Georgia, Bosnia şi Ecuador a contribuit vizibil la creşterea profitului.

Inditex a mai transmis că vânzările în moneda europeană au crescut cu 14% de la 1 februarie până pe 10 iunie, dată care marchează începutul celui de-al doilea trimestru.
Grupul Inditex ia în calcul extinderea în Spania, pe listă fiind deschiderea unei reprezentanțe în Galicia, lucru care va duce la angajarea a cel puțin 400 de persoane.
În România, Inditex este prezent cu un număr de 84 de magazine.