Noul concept UNITY conferă magazinului o imagine mai modernă, mai elegantă și mai sofisticată. Noul tip de magazin ECCO îşi propune să fie un spațiu primitor pentru cei mai diverşi vizitatori. „ECCO International a implementat conceptul Unity în diferite magazine din întreaga lume încă din 2011. În ciuda conceptului complet nou pe piața locală, ne așteptăm ca startul să fie dificil, în orice centru comercial fiind nevoie de minim 1 an pentru a atinge profitul. Dar suntem convinși că acest proiect va avea succes. Pregătim un proces amplu de refitting al magazinelor noastre din toată țara, astfel încât să facem trecerea completă la conceptul Unity. Pe termen lung, planul nostru este să deschidem 2 – 3 magazine pe an, mai ales în orașele mari, cu peste 300.000 de locuitori și în capitală”, spune Victor Tighinean, Managing Director ECCO România.
Magazinul ECCO din Palas Mall se întinde pe o suprafață de 103 mp  și este cel de-al 13-lea magazin ECCO din țară. ECCO Shoes International este în top 3 al celor mai mari producători de încălțăminte din lume, cu vânzări de 20 de milioane de perechi în peste 5.500 de locații, dintre care 1.000 de magazine monobrand, în peste 90 de țări din lume.

Te-ar putea interesa și: