„Liberty of Ice Cream Festival”  a avut loc intre 3 si 9 august 2009 si a propus publicului o alternativa la canicula verii, prin organizarea unui festival al inghetatei si bunei dispozitii, din care nu au lipsit concursurile dotate cu premii consistente.

Ligia Rosu, Marketing Manager Liberty Center: Festivalul inghetatei a placut vizitatorilor nostri. Ne-am bucurat ca le-am putut oferi momente de relaxare si de divertisment, iar participatilor la concursuri, premii substantiale. Vom continua sa ne dedicam clientilor nostri si noi suprize ii vor astepta in curand in spatiile din Liberty Center.

Dintre evenimentele propuse de Liberty Center si derulate pe parcursul intregii saptamani, cele mai apreciate au fost concursurile dedicate copiilor si tinerilor, in special cele de desene pe asfalt si de aruncare la cosul de baschet. De asemenea, probele de decorat inghetata, precum si cele de asortat costume de baie au fost bine primite si au avut numerosi participanti, reprezentati de cupluri sau public feminin.

S-au inregistrat in jur de 50 000 de participanti la festival, iar premiile acordate au depasit cifra de 1000, constand in produse si taloane valorice oferite de marcile din mall si producatoriI de inghetata.

Prezenta in mall a conteselor si a pajilor pe tot parcursul festivalului a dat o nota de prospetime si culoare si a incantat publicul, multi dintre vizitatori fiind invitati sa faca fotografii impreuna cu aceste persoanje de poveste. In ultima zi a festivalului, s-a remarcat prestatia de tinuta a grupului de dansatorii profesionisti care au impartasit din tainele dansului participation la concursul de dans.

Festivalul de la Liberty Center a marcat o crestere a traficului in mall de aproximativ 10% fata de media saptamanala inregistrata in luna iulie. S-a inregistrat, de asemenea, cel mai mare trafic al unei zile de luni, o crestere de 20% fata de media zilnica a unei zile de luni inregistrata de la inceputul anului. Si ziua de sambata a adus o premiera pentru Liberty Center in ceea ce priveste valoarea inregistrata a traficului, ziua de 8 august inregistrand o crestere de aproximativ 25% fata de media zilnica a acestei zile.

Liberty Center se detaşează în peisajul mall-urilor din Bucureşti prin prezenţa în cadrul său a peste 100 de mărci de prestigiu româneşti şi internaţionale, acoperind o plajă largă de produse şi servicii. Oferta Liberty Center cuprinde magazine de modă şi accesorii, produse sportive, produse cosmetice, articole pentru copii, librarie, film şi IT, telefonie mobila, articole electronice şi electrocasnice, decoraţiuni interioare, optică. La acestea se adaugă o curăţătorie ecologică, o florărie, bancomate, farmacii, o agenţie de turism şi un supermarket. De asemenea, la Liberty Center publicul poate alege dintr-o multitudine de restaurante cu specific tradiţional sau internaţional, fast-fooduri, baruri şi cafenele elegante.

La Liberty Center se află singurul cinematograf 100% digital şi 3D din Bucureşti , The Light Cinema, cu 7 săli de cinema, cu o capacitate totală de 1500 de locuri şi un bar complet echipat. Liberty Center este singurul loc din Bucureşti pentru experienţe 6D. Sala cu o capacitate de 40 de locuri ofera publicului spectator experiente unice pe parcursul vizionarii celor mai recente producţii 6D lansate la nivel mondial.

Liberty Center este singurul mall din Bucureşti cu patinoar permanent, The Champs, cu o suprafaţă totală de 300 mp, dispunând de patine proprii.

Centrul măsoară 65 000 mp, o suprafaţă închiriata de 25 000 mp şi este organizat pe trei nivele, care beficiază în totalitate de aer condiţionat, şi dispune de o parcare subterană gratuită de 700 de locuri.

Proiectul Liberty Center a fost premiat în aprilie 2009, în cadrul galei Southeastern European Real Estate Awards cu distincţia “Cel mai bun proiect de retail din 2008”, pentru arhitectura sa modernă şi amplă.

Liberty Center a fost lansat pe 31 octombrie 2008, valoarea totală a investiţiilor fiind de 70 milioane de euro.