Din noua funcție, Marinus își asumă responsabilitatea administrării și gestionării operațiunilor curente, precum și direcția strategică şi comercială a companiei în România.

„Ne aflăm într-o perioadă importantă pentru sistemul de tichete de masă în România, care s-a modernizat odată cu introducerea voucherelor de masă în format electronic”, spune Marinus CEO.

Voucherele de masă în format electronic au reglementări fiscale identice tichetelor de masă pe hârtie. Astfel, cu tichetele de masă Gusto Pass, indiferent de format, angajatorul și angajatul beneficiază de 100% deductibilitate și scutire de taxe. În prezent, valoarea nominală maximă a tichetului de masă este de 15 lei. La nivel internațional, grupul Sodexo oferă 65%-70% din volumele sale de tichete pe carduri.

Sven s-a alăturat echipei Sodexo Benefits & Rewards în Belgia, în anul 2013, ocupând funcția de director de vânzări, preluând ulterior și rolul de customer service. În ultimii patru ani petrecuți în Belgia, el a avut un aport important la dezvoltarea echipei de vânzări și la creșterea profitabilă a business-ului, într-o perioadă în care au fost digitalizate două produse importante pe piață.

Înainte de a se alătura echipei Sodexo, Sven a lucrat pentru Alfacam Group, Accor Services și Brussels Airlines.