Acesta va pune accent nu doar pe produsele listate în magazinele online, dar si pe zona de servicii, fie că vorbim de sectorul medical, cosmetic sau travel. Proiectul online are ca obiectiv principal o analiză cât mai exhaustivă a produselor, astfel încât să simplifice procesul decizional al vizitatorilor.

“Prin intermediul acestui comparator de prețuri, procesul decizional al consumatorului va fi înlesnit nu doar prin afișarea celui mai mic preț, ci și prin afișarea unor recenzii cât mai veridice atât cu privire la calitatea produsului dorit, cât și la credibilitatea vânzătorului acestuia. Vrem ca sistemul de comparare să fie cât mai simplist cu putință, astfel încât utilizatorii platformei să primească un rezultat în cel mai scurt timp posibil”, spune Radu Tănase, CEO Amazon-Romania.ro.

Noul comparator de prețuri este dedicat publicului larg, însă reprezentanții companiei estimează ca în prima etapă de dezvoltare a comparatorului, site-ul să fie accesat de persoane cu vârste cuprinse între 18-60 de ani, ca urmare a experienței acestora în sectorul achizițiilor online.

“Piața comerțului online este în continuă creștere în România, fapt ce influențează și comportamentul general de consum. Există o relație de directă proporționalitate între această creștere a consumului și timpul dedicat procesului de decizie cu privire la achiziționarea unui produs, clienții luând în calcul din ce în ce mai mulți factori, nu doar prețul. În momentul de față, comparatoarele de prețuri sunt foarte putin utilizate prin raport la utilitatea acestora, însă acest lucru se va schimba tocmai datorită eficienței unui astfel de sistem, nemaiexistând riscul de a achiziționa un produs cu 20% sau 30% mai scump din cauza lipsei de transparență”, mai spune Tănase.