De altfel, reprezentanții companiei au anticipat acest rezultat încă de anul trecut.

”Încheiem anul 2015 cu un rezultat financiar care depășește prognozele prudente de la începutul anului dar se înscrie în previziunile optimiste. Primele semnale că vom avea rezultate peste nivelul anticipat au venit chiar după primele trei luni ale anului, iar avansul s-a datorat investițiilor planificate. Revenirea pe creștere a  economiei și a segmentului e-commerce ne fac să privim optimiști către anul care urmează. Pentru 2016, estimăm un avans al afacerii de 10-15%”, spunea Adrian Mihai, Managing Partner, unul dintre fondatorii FAN Courier.

Totodată, potrivit Ministerul Finanțelor, profitul brut a fost de 19,74 milioane de euro (88,84 milioane de lei).

În utimii zece ani, investițiile totale ale FAN Courier au depășit 62 de milioane de euro, investiția media anuală fiind de aproximativ 7 milioane de euro. Compania a fost fondată în urmă cu peste 17 ani de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai.